xoox

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Linn Magnusson - 6 januari 2012 21:32

Hej tänkte skriva lite om mig själv faktiskt.


Jag bor på mjölkudden i luleå.. men vi ska flytta till råne.. men jag bor också i klöverträsk.. (en liten by utanför lule)

Alltså mamma och pappa bor ihop, men Mia som äger stallet bor jag hos ungifär 6 dagar i veckan.

Ibland far jag inte hem alls på flera veckor haha!!

Jag bor här för att det blir ganska dyrt att fara hit efter skolan och sen hem till stan igen på kvällen osv ni fattat..

Eller igentligen så äre inte bara därför jag stannar.. men ni får höra resten nån annan gång..


Jag rider ju som sakt Musketör en ren Arab.. han är speciell, men det är ju lixsom han och

det är därför jag tycker om han. Jag har ridit han i drygt 2 år kan man säga,men jag kan fortfarande inte

säga att han är min. Jag tar in han, köper grejer åt han, jag mockar,fixar vatten, är med när hovslagarn kommer,

rider han, köper ännu mer grejer,, nä men ni förstår..allt som har med han och göra, gör JAG.

Om jag skulle komma till stallet och se att nån är ute och rider med honom så skulle jag bli tokig.

För ingen får röra honom förutom jag. (och Mia) såklart.


Förstår inte folk som är i samma typ av " situation" som mig alltså ( har tagit hand om en häst ett tag) typ..

Och sen sitter och skriver/ säger att det är "sin egen häst?" jag förstår verkligen inte..

Och jag om någon hade kunna säga att det är min häst..

Men så länge jag inte står som ägare på honom kommer jag aldrig kunna/ ha mage för att säga att han är min.  

Det går verkligen inte.. Men men alla är ju olika, och tur är väl det  .


Var allt för den här "infokollen" eller vad man ska säg haha..

Jo tänkte filma " en-dag-i-stallet" i morgon.. men jag får se hur det blir  


KYSS   


 





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards