xoox

Alla inlägg under november 2011

Av Linn Magnusson - 29 november 2011 22:39

shululu, full dag, eller veckor. fast nä, har utegångsförbud, wiie (y)

Inte av någon som helst anledning, mamma bara bestämde sig sådär.

Jaja, får en ny inackodering på fredag!

En liten gullig shettis, hehe ska bli riktigt kul! :):)

 

Av Linn Magnusson - 26 november 2011 20:02

hej allla underbara läsare!

Skälet till att jag inte bloggar är för att bloggplatsen hänger sig , så vi ska göra en ny blogg!

mer om det kommer sen :):)

asså hade kunnat döda någon för att få tillbaka min tungpiercing..:(

 

Av Linn Magnusson - 24 november 2011 20:15

Halloj nu har hööks öppnat i luleå.. skönt. Var dit och köpte ett bar benskydd och ett nytt träns.. de är jätte fult med nosgrimma och de där... men har ju hackamore så tar ju bort den.. utan de så blev de skit snyggt haha.. 

MEN iallafall så köpte jag de för att sidostyckerna inte ska åka fram vid ögonen när man tar i han osv   

Bild kommer på grejerna sen   


KYSS    




Och ja Linn,, kör på för fan     

Av Linn Magnusson - 23 november 2011 17:10

hallå nu testar jag att mobil blogga ehh.. ja nu sitter jag i stallet och har just pyntat och lakt ut gummimattorna i gången :) jaja nu ska jag fixa ut nå bilder om jag kan kirra det ;) nä de gjorde jag inte ahhaha KYSS :*

Av Linn Magnusson - 23 november 2011 16:27

Hellu, varit borta ett tag , pga av att bloggplatsen har knasat sig.

Så fort jag logga in så lagga de, så -.-

MEN nu är jag tillbaka :D

Och hade tänkt gör ny desgin & header, eller vad tycker du minna ? ;)

jaja, vi får se!

För nu ska jag laga mat! :D

 

Av Linn Magnusson - 21 november 2011 12:08

Hallå jag är sjuk, jag blev det igår.. hatar förkylningar.

Fett less.

Just nu ska jag söka runt på google om jag hittar några bra huskurer   


KYSS   


 

Av Linn Magnusson - 20 november 2011 20:34

Hallå måste säga att Linn har lite problem med bloggplatsen.. men hon kommer tillbaka och bloggar så fort hon får det att funka  .


Själv har jag inte gjorde så mycket idag.. men därimot har det kommit typ 5 cm snö här!! YEY  

Och ingen hovslagare än.. jag börjar seriöst bli arg  .. 

Har en fet abstinens efter att rida.. men men.


   




Av Linn Magnusson - 19 november 2011 18:30

HALLå det har snöat här idag!! yeeeyy och i morogn skulle det också göra de.. 

Igår bar jag in hindrerna till stallet, som jag ska ha i vinter till min plan som ska göras..   

ehh,,ja ingen hovslagare än..  ja frå se vad jag och linnea hittarpå nu..


KYSS  


 



Ovido - Quiz & Flashcards