xoox

Alla inlägg under oktober 2011

Av Linn Magnusson - 31 oktober 2011 23:00

Hej idag så vaknade jag typ 9-10 jag typ  .

ajja jag väntade på LInnea som vaknade typ 12.. sen dirren uti stalle, hämta in hästana å ut oppa båyn och rida.

Så jävla skönt att rida poahest igen :) Saknat han så.

Länktar tills dom får skor.. Less på vänta på att hovslagaren ska komma.. FaKKK aINA!!

MEn det blev inga bilder idag... så ni får nå gammla goa   

Ska kila KYSS     






Hakan <33333









     

Av Linn Magnusson - 30 oktober 2011 20:59

Hallojj idag så har jag fixat naglarna aaaas nöjd  .

Imorgon så ska nog jag och Linnea rida och försöka sätta igång hästarna.. dom har ju stått ett tag nu  .

Så då kommer förhoppningsvis massa nya bildermen kan inte lova nånting!!

Ajja nu ska jag käka fett med godis osv..


Kyss  


      

Av Linn Magnusson - 30 oktober 2011 16:43

Åkte och kollade på tansport igår, men den var asful & liten, okej ja, man ska inte ha en transport för att den är snygg, men ja ni fattar ;)

Så vi har mailat på en transport med fronterlastning, hur jävla bra är inte det liksom ? :D

Av Linn Magnusson - 30 oktober 2011 15:57

Slänger upp bilderna från igår & idag, jaja. (:

                 

Av Linn Magnusson - 30 oktober 2011 14:03

Hejsan, förlåt för dålig uppdatering men internet är sjuuuuukt segt, så de säger väl en del.

Red Xona på stubben idag, då hon gärna försöker sticka till stallet, och bara stannar ibland & sånt -.-

Red lektion på stubben då de är bara där hon är så, och hon har ju verkliga tendenser att sticka iväg i fullgalopp om man rider med bett-Därför jag rider med hackamore.

Menmen, tränade på min sits, har kommit på om jag är för framåtlutad i sadlen då ökar hon, sitter jag rakt då går hon i den traven jag vill ha (nästan iaf ^^)

Men dagens ridpass behövdes verkligen, har inte ridit lektion på henne sen april typ...D:

Bilder kommer snart, ska bara in & duscha och sånt.

 

Av Linn Magnusson - 28 oktober 2011 16:22

Fortfarande sjuk, men nu skiter jag i det för hon kan inte bara stå! :/

Ska longera henne och trickträna idag hade jag tänkt..

Jaja, kommer bilder sen ikväll! 

Bild från förra året, haha så liten jag var :/ ^^


puss  

Av Linn Magnusson - 27 oktober 2011 21:57

Hej hörrni jag har fullt upp därför så harjag inte bloggat  . Men i morogn äre helg och sen har jag lov på måndag, så då lovar jag att jag ska blogga jätte mycke  .

Hörs snart.. Kyss


Jo jag har köpt ett nytt schabrak (stavning) till musse

Kommer bild snart ..


 

Förra hösten--

   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards